تحقیق حجاب در قرآن

دسته بندي : علوم انسانی » معارف اسلامی
دانلود تحقیق با موضوع حجاب در قرآن،
در قالب word و در 65 صفحه قابل ویرایش:


بخشی از متن تحقیق:
تشکيلات مذهبى و حوزههاى دينى هر يک از اديان در برمه، اکثراً در همان مکانهاى عبادتي، زيارتي، معابد و مساجد داير مىباشد، رهبران مذهبى در قسمتى از اين مکانها به رتق و فتق امور پيروان خود مىپردازند،و در موقع لزوم فعاليتهاى تبليغى جهت ترويج اديان خود را انجام مىدهند. البته به غير از بودائيانى که خود داراى تشکيلات عظيم تعليم و تربيت در گوشه و کنار اين کشور مىباشند. ذيلاً عبادتگاههاى اديان مهم در کشور برمه، جهت آگاهى خوانندگان به استثناء معابد بودائى درج مىگردد.
۱. کليساى آگوستين (St. Augustine's Church) مخصوص مسيحيان پيرو رُمن کاتوليک - Roman Catholic
۲. کليساى صليت مقدس - Church of the Holy cross مخصوص مسيحيان آنگليکن (Anglican) و همچنين مدرسه کليسا (School Church (children)) براى کودکان و کليساى مقدس سهگانه کاتدرال - Cathedral of the Holy Trinity Church
۳. کليساى انگليسى متوديست - Methodist - English Church و مدرسه همين کليسا که براى پيروان مسيحى مِتوديست و فرزندان آنها بنا گرديده.
۴. براى مسيحيان پيرو فرقه باپ تيست (Baptist) کليساى امانوئل - Immanuel Church
۵. براى ارمنيان (Armenian) مسيحى کليساى ارامنه - Armanian - church
۶. براى يهوديان پرستشگاه يهود - Jewish Synagogue که سفارت اسرائيل (Israeli Embassy) ناميده مىشود
۷. براى هندوها معابد سرى سرى شيواکريشنا - Sristi shiva krishna و سرى سرى دورگا - Sristi Durga، معبد بزرگ هندو - Hindu Temple و براى سيکها (Sikh Temple) معبد سيک بنا گرديده، که هر يک کليه امور مربوط به پيروان خود را بر عهده دارند.
حجاب در ادیان الهی
حجاب و پوشش در تمام ادیان و مذاهب، دارای جایگاه خاصّی است، و یکی از دلایل اساسی آن این است که حجاب و عفاف، یک امر فطری است. داستان حضرت آدم و حوّا نیز فطری بودن پوشش را اثبات می‏کند. در تورات کتاب مقدس یهودیان که برای مسیحیان نیز مقدّس است، می‏خوانیم: و چون زن دید که آن درخت برای خوراک نیکوست و به نظر، خوش‏نما و درختی دلپذیر و دانش افزا، پس، از میوه‏اش گرفته بخورْد و به شوهر خود نیز داد و او خورد*آن‏گاه چشمان هر دوی ایشان باز شد و فهمیدند که عریان‏اند؛ پس برگ‏های انجیر به‏هم دوخته، سترها برای خویشتن ساختند ...
دسته بندی: علوم انسانی » معارف اسلامی

تعداد مشاهده: 6149 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 65

حجم فایل:75 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 65 صفحه، قابل ویرایش.