تحقیق حسابداري صنعتی

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
دانلود تحقیق با موضوع حسابداري صنعتی،
در قالب word و در 26 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:

معرفي شركت:
شركت صنايع آموزشي در سال 1354 با هدف تهيه و توليد انواع تجهيزات آموزشي آزمايشگاهي و كارگاهي مورد نياز مراكز آموزشي از دوره پيش دبستاني تا آموزش عالي و دانشگاهي تاسيس شد.
در طول 30 سال گذ شته شركت توانسته است هزاران نوع و سيله آموزشي طراحي و توليد نمايد و در اين خصوص در زمره بزرگترين شركتها از نوع خود در جهان قرار دارد. در حال حاضر شركت صنايع آموزشي با بهره گيري از همكاري 340 نفر نيروي متخصص علاوه
بر داشتن گواهينامه استاندارد مديريت كيفيت ISO9001-2000 از شركت RWTUV آلمان عضو انجمن آموزش علوم انگلستان ASE عضو سازمان جهاني صنايع آموزشي WORLD DIDAS و عضو انجمن تحقيق و توسعه وزارت صنايع و معادن است.
كارخانه جديد شركت صنايع آموزشي در زميني به مساحت 40000 متر مربع و زير بنايي به مساحت 30000 متر مربع در تاريخ 20/4/84 افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت .

نحوه عرضه وسايل آ'وزشي در صنايع آموزشي :
وسايل آموزشي به طور معمول به دو صورت عرضه مي شوند: مجموعه (كيت) يا منفرد.
مزيت مجموعه هايي همچون رياضي ابتدايي علوم راهنمايي شيمي دبيرستان و ... مانند آن در اين است كه همه وسايل لازم و مرتبط با يك موضوع و مفهوم در يك جعبه قرار داده مي شوند تا استفاده كنندگان از مجموعه با اطمينان از اينكه در انجام آزمايش هاي مربوط دچار كم و كاستي نخواهند شد آنها را خريداري نمائيد.
وسايل آموزشي را به صورت منفرد نيز عرضه مي كنند. به اين ترتيب خريدار مي تواند وسايلي را كه در تناسب با نياز و خواسته هاي اوست برگزيند. كارشناسان توصيه مي كنند كه حتي المقدور خريد وسايل آموزشي به صورت مجموعه اي (كيت) مناسب از ميان محصولات مشابه و همنام كه از سوي توليد كنندگان مختلف به بازار عرضه مي شود نيز چندان آسان نيست. براي آنكه بتوان يك مجموعه مناسب و برتر در مقايسه با ديگر محصولات مشابه را برگزيد پيشنهاد مي شود به توصيه هاي كارشناسان و صاحبنظران توجه نمود ...



دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 5067 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:15 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 26 صفحه، قابل ویرایش.