تحقیق پارك ملت مشهد

دسته بندي : علوم انسانی » تاریخ
دانلود تحقیق با موضوع پارك ملت مشهد،
در قالب word و در 26 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق:

پارك ملّت مشهد
پارك ملت مشهد، يكي از بزرگترين پاركهاي عمومي مشهد و بسيار مورد توجه مردم و زائرين حضرت رضا (ع) است.
اين پارك اكنون مركز ورزش صبحگاهي اقشار مختلف مردم مشهد، در تمام سال(باستثناء زمستان) محل مراجعه و اطراق زائريني است كه امكان تهيه محلي براي استقرار نيافته اند. و فضاي سبز و زيبا با طراحي مناسب براي تمّكن اعصاب از اهميت ويژه اي برخوردار مي باشدو فضاي سبز آن با ارزش و قابل نگهداري و توسعه باشد.
پارك ملت مشهد با سطحي حدود 72 هكتار در بخش شمال غربي شهر مشهد واقع شده است و از چهار جانب محدود به خيابانهايي مي باشد كه عمدتاً خيابانهاي اصلي شهر و گذرگاههاي مهم توريستي مشهد هستند. در گوشه جنوب شرقي آن نيز ميدان آزادي واقع شده است. عمده ترين خيابانهاي همجوار پارك، در جوانب شرقي و جنوبي آن قرار دارند. خيابان جنوبي بلوار وكيل آباد است كه مسير دسترسي به ييلاقات اطراف شهر مانند وكيل آباد، طرقبه، زشك و شانديز مي باشد و بعنوان مسيري سرسبز همواره بيشترين مورد استفاده را از جانب زوار و توريستها داشته است. بلوار وكيل آباد. در فاصله بين دانشگاه فردوسي مشهد و پارك ملت واقع شده است.
وضعيت طبيعي زمين
اراضي پارك ملت در وضعيت طبيعي خود تقريباً هموار و مسطح و بدون عارضه است مگر در نقاطي كه خط القعر نهرهايي است كه در سابق از اراضي پارك عبور مي كرده اند. ...
دسته بندی: علوم انسانی » تاریخ

تعداد مشاهده: 4853 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:18 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 26 صفحه، قابل ویرایش.