تحقیق بررسی داوری فوتسال و ابعاد زمین

دسته بندي : علوم انسانی » تربیت بدنی
دانلود تحقیق با موضوع بررسی داوری فوتسال و ابعاد زمین،
در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
حقايق محرزي در چاپ جديد قوانين بازي  فوتسا ل وجود دارد كه احساس مي كنم  نبايد ناگفته ها رها شود و در اينجا مايل هستم كه به خا.واده فوتسال اظهار كنم.
در گام اول،موفقيت فوق العاده سومين مسابقات فوتسال جهاني فيفا كه در سال 1996 در اسپانيا برگزار شد، سند گويايي از پيشرفت عظيم اين ورزش بود،كه در چند سال گذشته به وجود آمده است و سند مشخصي از محبوبيت غير قابل انكار و استعداد فوق العاده زياد آينده آن مي باشد. و اين،استعدادي است كه اكثرا علاقه بيشتري را نسبت به گذشته در بين فدراسيون هاي ملي چها رمين  مسابقات فوتسال قهرماني جهان ايجاد كرده است .
چاپ جديد قوانين فوتسال ، انعكاسي از تعهد  پيگير فيفا به اين رشته از بازي مي باشد.اصلاحات آنها،
سبك و الگويي را شامل مي شود كه براي انجام مسئوليت اساسي مان در تضمين توسعه فوتسال از طريق رقابت جوانمردانه،بازي جذاب ، سلامت جسماني شركت كنندگان(بازيكنان)و تماشاگران به طور مساوي طراحي شده اند.اينها برخي از عوامل كليدي هستند كه مرا بر آن داشت كه نسبت به احساس تعهد اعضاي فعلي كميته فوتسال و همجنين كساني كه در گذشته به فوتسال خدمت صادقانه كرده اند، نهايت تشكر صادقانه ام را ابراز دارم. تلاشهاي آنها نه تنها وسيله كسب موفقيت فعلي ابن بازي بوده،بلكه در شكل دهي آينده آن نيز موثر مي باشد. به علاوه،مشاركت ارزشمند و احساس وظيفه انجمن هاي ملي و كنفدراسيون هاي مختلف در تجهيز اين رشته به ما اعتماد فوق العاده نسبت به آينده اهداء كرده است.....

دسته بندی: علوم انسانی » تربیت بدنی

تعداد مشاهده: 4975 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:17 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش.