تحقیق پیاده ‌روی

دسته بندي : علوم انسانی » تربیت بدنی
دانلود تحقیق با موضوع پیاده ‌روی،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
پیاده‌روی
پیاده‌روی و یا راه‌رفتن (به انگلیسی: Walking) یکی از ازبخش‌های اصلی از نقل و انقال حرکت در میان حیوانات، جانوران، موجودات زنده و انسان‌ها است و عموماً راه‌رفتن یکی از بخش‌های اصلی موجودات زنده به شمار می‌آید.
راه‌رفتن بر پایه سرعت تا حد زیادی می تواند با توجه به عواملی مانند قد، وزن، سن، سط زمین، فرهنگ و تناسب اندام متفاوت باشد. سرعت راه‌رفتن انسان به طور متوسطحدود ۵٫۰ کیلومتر در ساعت و یا حدود ۳٫۱ مایل در ساعت است.
 پیاده روی ، بهترین دارو، بهترین ورزش
مارک فنتون ، مربی پیشین مسابقات گروهی پیاده روی مدعیست شواهد بی شماری در دست است که پیاده روی بهترین نوع ورزش بدنی است . وی برای اثبات این موضوع می گوید:"پیاده روی بسیار ساده است ، هیچ نوع آموزش رسمی و تجهیزات و وسایل مخصوص بجز یک جفت کفش مناسب لازم ندارد و می توان آن را در هر زمان و با هر شرایطی انجام داد. افزون بر این اگر بخواهید پیاده روی را به ورزشی پرتحرک تبدیل کنید امکان آن وجود دارد." مزایای پیاده روی برای سلامت قلب : مجموعه پژوهشهایی که از سال 1976 در هاروارد به عمل آمده نشان می دهد خطر بروز حمله قلبی و سکته در افرادی که سه بار در هفته و هر بار حداقل یک ساعت پیاده روی می کنند، بین 30 تا 40 درصد کمتر از اشخاصی است که ورزش نمی کنند. پیاده روی بی خطرترین ورزش : پیاده روی از نظر ایمنی با سایر ورزش ها قابل مقایسه نیست .....

دسته بندی: علوم انسانی » تربیت بدنی

تعداد مشاهده: 4520 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:33 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.