تحقیق منابع نيروهای انساني

دسته بندي : مدیریت » سایر گرایش های مدیریت
دانلود تحقیق با موضوع منابع نيروهای انساني،
در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
2-6- منابع «نيروهاي» انساني
1-2-6- عمومي
نيازي به تجهيزات و امكانات جانبي نيست.
2-2-6- صلاحيت، دانش و آگاهي و آموزش.
a-2-2-6-S : زماني كه از كارمنداني استفاده مي شود كه تحت آموزش هستند، نظارت و مراقبت مناسب نسبت به عملكرد آنها بايد صورت بگيرد.
b-2-2-6-S : در جايي كه از كارمندان خارج از سازمان استفاده شده، سازمان بايد از نظارت بر عملكرد آنها و صلاحيت آنها براي كاري كه انتخاب شده اند اطمينان داشته باشد و بايد از هماهنگي و تطبيق آنها با روشها و سيستم كيفي شركت مطمئن باشد.
c-2-2-6-S : توضيحات مربوط به كار بايد از نظر مديريتي، فني و پشتيباني و حمايت اساسي از كارمندان ارائه شوند. توضيحات در رابطه با موارد زير بايد بصورت خلاصه ارائه شوند.
-    وظايف با در نظر گرفتن آزمايشها و بررسيهاي كارآيي و صلاحيت.
-    وظايف با توجه به آزمايشات طراحي و بررسيهاي مربوطه و ارزيابي نتايج حاصله از آنها.
-    وظايف بمنظور گزارش نظريات و عقايد و توضيحات آنها.
-    وظايف و مسئوليتها با در نظر گرفتن روش تعيين صلاحيت و توسعه و پيشرفت روشهاي جديد.
-    تمرين و تجربه مورد نياز.
-    برنامه هاي آموزشي و تعيين صلاحيت.
-    وظايف مديريتي.
-d2-2-6-S :‌ ابزار و تجهيزات بايد در اختيار كارمندان قرار بگيرند. شيوه استفاده از تجهيزات جديد و راهنمائيهاي مرتبط با آن بايد به افراد آموزش داده شوند.
e-2-2-6-S : كارمندان خاص بايد براي استفاده از تجهيزات و تنظيم آنها بمنظور بهره وري و كارآيي بيشتر آموزش داده شوند. همين طور نتايج ثبت شده بايد با توجه تاريخ آنها در تنظيم و استفاده از آنها بكار گرفته شوند.
3-6- زيربنا
a-3-6-S : امكانات و تجهيزات لازم در صورتي كه از نظر منابع انرژي و نور و شرايط محيطي محدوديت نداشته باشند بايد براي دستيابي به كارآيي و بهره وري بهتر و بيشتر، تهيه شوند و بكار گرفته شوند. شركت بايد از شرايط محيطي از اين نظر اطمينان داشته باشد كه با وجود بكارگيري تجهيزات كامل نتايج معكوس و غيرقابل انتظار بدست نيايند. نتايج نامطلوب مي توانند از نظر كيفي غيرقابل توجيه باشند. تجهيزات و امكانات فني لازم بايد بصورت سند تهيه و ثبت شوند و اين امر با در نظر گرفتن شرايط محيطي انجام مي شود.
b-3-6-S : شرايط محيطي بايد مرتباً مورد ملاحظه قرار بگيرند. «مونيتور شوند». همين طور ابزار و امكاناتي كه براي دستيابي به كيفيت مطلوب لازم هستند، بايد ثبت شوند. آزمايشات و تنظيمات و بكارگيري تجهيزات در صورتي متوقف مي شوند كه نتايج حاصله حاكي از به خطر افتادن و بحراني شدن باشد.
c-3-6-S : اقدامات و عملكردهاي نامطلوب بايد بصورت مؤثر و قابل بررسي از يكديگر تفكيك شوند. در صورت امكان بايد معيارها و استانداردهاي مرتبط با هر بخش از ديگري تفكيك شوند.
d-3-6-S : دستيابي و استفاده از فضاي مؤثر بر كيفيت نهايي تنها از طريق كنترل شرايط امكان پذير است. در نقاطي كه ضروري و لازم بنظر مي رسد، شركتها، كنترلها و نظارتهاي اضافي انجام مي دهند.
e-3-6-S : معيارها و استانداردها بايد با اطمينان از شرايط و فضاي شركت تعيين شوند. در صورت نياز مي توان مسيرها و روشهاي ويژه اي را براي غلبه بر يك مسأله استفاده كرد.
f-3-6-S : تمامي موارد نمونه گيري، اندازه گيري و تجهيزات آزمايشي لازم براي كارآيي و عملكرد بهتر آزمايشات بايد تهيه و بكار گرفته شوند. زماني كه ابزاري خارج از كنترل دائم شركت بكار گرفته شوند، سازمان «شركت» بايد از پشتيباني و خدمات پس از فروش آن در هر زمان اطمينان داشته باشد.
1-3-6- محيط و شرايط كاري:
به تجهيزات جانبي نياز ندارد.
7- درك و تحقق توليد
1-7-برنامه ريزي براي درك و تحقق توليد
نيازي به تجهيزات جانبي ندارد.
2-7- فرآيندهاي مرتبط با مشتري
2-2-7- تعيين نيازها و ملزومات مرتبط با توليد
نيازي به تجهيزات جانبي ندارد.
3-2-7- مرور و بررسي تجهيزات و امكانات مرتبط با توليد
a-2-2-7-S : قرارداد بازنگري و بررسي بايد در مورد هر فعاليتي تنظيم شود و قراردادهاي فرعي مرتبط با هر بخش از سازمان بايد منعقد شوند.
3-2-7- ارتباط با مشتري
a-3-2-7- مشتري ها بايد در مورد آزمايش و بررسي قرارداد فرعي و عقد اين قرارداد تمايل و رغبت داشته باشند. زماني كه اين حالت ايجاد شود، مشتري ميل و تمايل خود را براي دريافت كيفيت بهتر و موارد مورد نظر خود ترجيحاً مي نويسد...
دسته بندی: مدیریت » سایر گرایش های مدیریت

تعداد مشاهده: 5232 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 24

حجم فایل:15 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.