تحقیق مفهوم اصول سرپرستي (مدير موفق)

دسته بندي : مدیریت » سایر گرایش های مدیریت
دانلود تحقیق با موضوع مفهوم اصول سرپرستي (مدير موفق)،
در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
اما براي مديري كه سعي مي كند با افراد مورد نظر مانند دوست رفتار كند هيچگاه نمي تواند مديريت كند و بنابراين فرآيند درج و مرجي در سازمان بوجود مي آيد كه مشكل ساز مي باشد .
عكس العمل يك مدير موفق هنگاميكه به كارمند خود علاقمند مي شود:
بعضي از مديران در موقعيتي قرار مي گيرند كه به كارمند خود علاقمند مي شوند و در نتيجه مي خواهند هم عاشق باشند و هم رئيس .  اين يك اشتباه محض ، غير اخلاقي و سوء استفاده از قدرت است . حتي يك عشق پاك و صادقانه بين دو فرد مجرد و در محيط كار نيز علاقة مناسبي نيست و اگر مدير ، عاشق يكي از كارمندان خود شود ، بدين معنا نيست كه چنين عشق و محبتي اظهار شود بلكه بايد در جاي ديگري به غير از محيط كار از دو طرف ابراز شود . يك مدير موفق د چنين شرايطي قبل از اولين قرار ملاقات يا قبل از  اولين صحبتهاي عاشقانه ، كارمند مذكور را به جاي ديگري منتقل مي كند و مثلاٌ دادن پست مشابهي در يك شركت دوست.
شرح شغل كارمندان
بعد از اينكه مدير فرد عاقل و اجد شرايطي براي استخدام در شركت مي پذيرد بايد به طور دقيق فرد را از كار موردنظر آگاه كند يعني چه بصورت مكتوب و يا تشريحي بايد شرح كامل وظابفش را به او بگويد و مدير دقيقاٌ مشخص كند كه چه كاري را از او مي خواهد اگر چه هيچ شغلي تنها شامل بخش هاي جذاب و جالبي نيست اما او حق دارد براند كه چه كارهاي خسته كننده و بكنواختي هماره با كار اصلي خود بايد انجام دهد و قبل از پذيرفتن پست ، بايد از مسئوليت اين كارها مطلع نشود ...
دسته بندی: مدیریت » سایر گرایش های مدیریت

تعداد مشاهده: 5159 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:22 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش.